Ekologiskt vin




Igår var jag ju som sagt iväg på myskväll och då drack vi lite vin och prata. Det blev väldigt sent, men jag hade jättetrevligt. Under kvällen så provade jag mina senaste ekologiska inköp nämligen, Somersby Apple Cider Organic och Vinet Moselland Organic. Cidern tyckte jag var väldigt god för att vara en äppelcider inte alls sådär konstig eftersmak som det brukar vara.

Och vinet var jättejättegott, söt och fruktigt skulle jag beskriva det. Det kommer jag helt klart att köpa fler gånger. Så det tycker jag ni borde smaka, jag tror dessutom att det skulle kunna passa till er som inte är så jätteförtjusta i vin för det var inte så surt och hade inte den är typiska vin-eftersmaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0