Heiligenblut

Imorgon bär jag av till Österrike. Det ska bli jättekul, ska åka skidor i en vecka och kanske dricka lite öl. Hihi!

Jag försöker packa så lite som möjligt, det är rätt svårt. Har med mig två eller tre skidombyten och sen utmanade jag mig själv när det gällde vardags/festkläder. Har enbart med mig 6 plagg. Det ska bli kul att försöka klara sig med bara dem. Jag försöker ta med mig plagg som går att kombinera på flera olika sätt. Det ser just ut nu som att det blir:
  • 2 klänningar
  • 1 par byxor
  • 1 par strumpbyxor
  • 1 tröja
  • 1 kofta
Ni kanske får se bilder hur jag klarade mig där nere när jag kommer hem. Så nu blir det inget bloggande under lite mer än en vecka, men det är ju nästan som vanligt.

Hoppas ni klarar er! Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0