Hänger ni med?

Hej mina fina vänner :)
Tänkte göra en liten uppdatering om hur det går för mig med några av det saker som jag håller på med nu.

Jag börjar med att berätta om mitt senaste deo-test. Jag gjorde en ny deo liknande den som var i min kalender, fast med lite mindre bakpulver eftersom jag reagerade på det och fick små utslag i armhålan. Den här gången han jag använda den i en vecka sen fick jag liknande utslag igen, tyvärr. Men jag tyckte att den funkade bra mot svett de dagarna som det inte sved. Så jag tycker absolut ni ska testa det!

Så nu i några dagar har jag fått klara mig utan deo eller lånat Tims. Inte så roligt, så idag köpte Tim en deo till mig ur Rosenserien (Upptäckte precis att det antagligen är Herr-deon, men jag tycker den luktar gott så det gör inget. Haha.) Har läst en del om den och den ska vara bra. Så nu ska jag testa den. Hihi! Hon i butiken hade berättat för Tim att det kan ta några dagar innan man upplever den som bra för kroppen ska renas från andra knasigheter som man får in i den från andra deos. Men jag hoppas att det här kommer funka. Det ska bli spännande. Den kommer invigas idag när jag ska på fest!


Sen tänkte jag lite snabbt berätta att det går bra med håret, inte alls lika flottigt längre. Men inte heller någon större skillnad på lockigheten. Men använder mig hellre av enbart balsam än både de och schampoo. Så jag är ändå nöjd att jag fått det att funka nu. Hoppas lockigheten kommer!

Nu tänkte jag berätta om mina utmaningar också. Yogautamningen går jättebra och är otroligt rolig. Känns bra att röra på sig varje dag, men jag har sjuklig träningsvärk idag. Haha, men ska snart yoga och hoppas att jag tränar bort värken. Anmäler er ni också ni som inte gjort det. Det gör ni här.

Köp stopps utmaningen har jag inte märkt särskilt mycket av än. Mer än att jag gick förbi en Second hand och hittade en sak jag velat ha jättelänge. Men jag ska inte gå dit och köpa den för det är egentligen inget jag behöver. Det är en sån här ko:

Idag ska jag ev. följa med några vänner på stan. Det kan nog bli en utmaning mot mitt köp stopp. Trots mitt köp stopp så har jag handlat idag, men jag har köpt sånt jag behöver och får köpa. Som en tandborste, tandkräm och tvättnötter i från Grön Gåva såklart! Så snart kan jag tvätta med tvättnötter. Det ska bli kul. Och nu är ni lite mer med på vad som händer hos mig.


Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

ett tips är att köpa en galltvål också om du inte redan har en, för trosor och vissa fläckar blir tyvärr inte helt rena med endast nötterna. Annars är jag ett STORT fan av tvättnötterna! :D

2012-01-13 @ 16:30:15
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va fin kossan var!

2012-01-16 @ 17:33:04
URL: http://linniminni.blogg.se/
Postat av: Lajsa

Åh jag vill köpa allt som finns från Grön gåva!



Ps. Du ger mig inspiration Sara!

2012-01-16 @ 21:29:37
Postat av: Fanny Lundberg

När mamma får höra att du använder tvättnötter Sara så kommer hon hoppa upp i taket av glädje!



Jag har inte varit inne på ett tag men jag tycker verkligen om din blogg, mycket roliga tips och så :)

2012-02-17 @ 08:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0