Grattis!!

Idag fyller min fina pojkvän Tim år. Hela 21 år blir han. Så jag vill bara gratulera honom och påminna er om att han fyller år.


Han är så söt, eftersom det här är sista helgen tillsammans innan jag åker hem så gav han mig mina julklappar idag. På hans födelsedag, sötnosen. Han köpte två ekologiska saker för min skull. Jag blir så glad, för han försöker. Nu ska vi mysa hela dagen och bara ägna oss åt varandra. Ni får se alla julklapparna jag fick av honom nästa vecka för nu blir det inga bloggande på ett tag. Har tidsinställt de kommande luckorna i kalendern så jag hoppas att det kommer funka som det ska.


Ha en jättetrevlig helg och glad fjärde advent. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0