KlantSara

Hej allesammans!

Nu är jag nere i Karlshamn igen. Det har varit en händelserik dag. Dagen började med en bilresa mot Arlanda med pappa och hans jobbarkompisar, lite snålskjuts sådär. Halvvägs på resan kommer jag på att jag glömt min dator hemma. Alltså, hur glömmer man sin viktigaste ägodel på ett ställe där man inte ska vara på två veckor!? Hur klarar man sig utan dator i två veckor!? Hur som helst vi kunde inte vända och hämta den så det var bara att fortsätta. Så nu ska jag helt enkelt klara mig utan min kära dator i två veckor och istället får jag försöka stå ut med min gamla som har världens sämsta skärm. Så jag vet inte riktigt hur det kommer bli med julkalendern nu i fortsättningen, men jag ska göra mitt bästa för att få ihop det. Tyvärr tror jag att kvaliten på den kommer försämras lite. Ville bara varna er, får se när morgondagens lucka dyker upp.
Nu är jag hemma hos Linn som ska testa att använda Ricinolja i håret för att få de att växa. Roligt! Jag kommer kanske skvallra här på bloggen hur det går för henne.


Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0