Dåligt!

Hej! Som ni kanske märker har det blivit rätt dåligt med bloggande på sistone. Det är inte med mening för jag har en del inlägg i huvudet, men jag har inte hunnit få ut dem här på bloggen. Jag hoppas att jag ska få pli på mig själv så ni snart kan läsa mer. Men det är så mycket runt omkring mig just nu.

Igår kom jag i alla fall tillbaka till Karlshamn och snart börjar skolan. Men som sagt håll ut så kommer det fler inlägg. Hur går det med Yogan för er? För mig går det kalasbra, lite ont i ryggen idag efter övningen igår men det går över. Upptäckte också att det är roligare att yoga med någon så jag kanske ska leta på någon här i Karlshamn. Hihi!


Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0