El Stockholmo

Nu är jag precis hemkommen från Stockholm. Där jag hela dagen varit tillsammans med min lilla pappa. Vi åkte dit för att pappa skulle byta sin MC-handskar som han fick i julklapp av oss döttrar, men också för att köpa hundmat till hundarna här hemma.

Pappas fina MC-handskar. 

Jag passade på att följa med för att besöka Beyond Retro. Dagen har varit kalasbra, trots massa stressad människor som springer in i en och en borttappad bil. Hihi! På Beyond Retro var det inte alls så spännande som jag trodde eller joo, men inte så bra kvalitet som jag trodde att det skulle vara. Trots det fick jag med mig en klänning hem, som ni får se senare. Kanske. På Beyond hade jag med mig Per som jag inte träffat sen han slutade på BTH. Kalaskul! Jag upptäckte att det är mycket roligare att köpa begagnade kläder när de är billigare och när pengarna skänks till någon organisation. Så jag är helt enkelt en miljö-loppistjej.

Mat åt vi på Jensen's Bøfhus. Smarrigt!


Ha en fin kväll, imorgon kommer lite eko-tips.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Sara! skulle inte du ha köpstopp!?! :D

2012-01-03 @ 21:45:40
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0