Håret, armhålan och psyket

Hej allesammans!
Nu är jag sådär dålig på att uppdatera igen, men det är så mycket annat och nu har jag åkt på en ordentlig förkylning. Tråkigt!

Tänkte ialla fall berätta hur det med alla mina utmaningar och grejer. Håret tvättar jag fortfarande med enbart balsam och det går i perioder med hur det beter sig och ser ut. Har även börjat skölja med kamomill-te för att se om det bleks lite. Det ska nämligen kunna göra det. Har bara sköljt en gång och märkte ingen skillnad, men ska fortsätta och se om det händer något. Då får ni bilder.

Deo:n som jag fick av Tim är hemsk. Jag har aldrig svettats såhär mycket i hela mitt liv känns det som, men nu berättade Tim att det kunde ta upp emot två veckor att få pli på det. Så får väl fortsätta med den en vecka till. Usch, får försöka använda bara bomullsplagg och se om det blir bättre. Men en rolig sak har jag upptäckt med deo+tvål. Och det är att om jag tvättar mig med min ekotvål så är deo:n inte alls bra, men tvättar jag med olivolja+socker så funkar den lite bättre. Inte bra, men bättre. Hihi, coolt!

Utmaningarna har gått olika bra. Yogan hamnade jag efter med efter enbart 5 dagar, men tog igen den och gjorde dubbla yogapass en dag. Men sen tappade jag sugen igen och sen blev jag förkyld. Så nu har jag inte yogat på ca 5 dagar. Illa! Men jag tänker yoga så fort jag har lust och är frisk. För passen är så korta och det är roligt.

Den andra utmaningen alltså mitt köpstopp går jättebra. Känns inte alls jobbigt och nu har jag hämtat ut paket med tandborsten och det så tänkte skriva lite om det i ett inlägg sen också. Hihi! Och igår fick jag följa med till en kompis mormor och ärva massa kläder. Jättekul, att kunna få kläder och att man samtidigt gör någon glad. Några av kläderna jag fick var en pälsjacka, klänningar och ett par byxor. Tänkte visa er det sen också!

Och förlåt igen för att jag uppdaterar så dåligt, men är inte riktigt kompis med bloggen just nu. Hoppas denna uppdateringen stilar ert sugen för ett tag. Har ju lovat fler inlägg så jag ska skärpa mig!



Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Påtal om deo, nu har jag tänkt på dig många gånger på sistone! :D läste någonstans att istället för deo så kan man använda färskpressad citron som man har på bomull och sen drar i armhålan. sen ett jätteintressant tips från min frisör! saltsten! hon var helt extas när hon pratade om den och det lät riktigt intressant och vettigt. så jag ska nog dissa deodoranter inom snar framtid och köpa mig en sten :D



P.S. börja uppdatera din blogg igen!! ;)

Puss och Kram från Daularna :D

2012-02-04 @ 22:35:42
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0