Juldukningen

Här kommer lite bilder från hur dukningen på julafton såg ut.
I år valde jag att pynta med saker från naturen, loppis och saker som redan finns i hemmet.


Jag använde mig av tallgrenar som jag tog från gården, köpte stora kottar på secondhand och hittade några små fina på gården.


Och servettringarna är egentligen julgranspynt som jag klippte bort lite grejer på för att kunna använda som servettringar. Det finns väldigt mycket hemma som man kan använda till en dukning om man bara tänker efter och orkar leta. Sen är såklart secondhand ett bra alternativ om man vill komma undan billigt, ha något udda och vara miljösnäll.


Nu längtar jag till nästa dukning! Lycka till med era dukningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0