Utmaningar

Idag startade två utmaningar för mig. Jag är taggad och det ska bli kul.
Utmaningarna som startade är Köp stopp fram till den 9 juli. Vilket innebär till största del kläder, absolut inga kläder får inhandlas under denna period. Helst inga saker heller. Jag måste tänka till ordentligt innan jag köper något och se till att jag verkligen behöver det. Saker som jag får köpa är mat och dryck, men jag får även unna mig utgångar och festkvällar eftersom det är min sista termin på BTH, men även här ska jag tänka till ordentligt. Man behöver t ex inte gå ut alla helger varje månad. Ni kommer kunna följa hur det går med denna utmaningen här på bloggen.

Den andra utmaningen är 21 days Yoga challenge. Man registrerar sig på deras hemsida och sedan får man en video skickad till sig varje dag som man ska utöva. I utmaningen är det även två andra mål man kan uppfylla och det är att äta ett vegetariskt mål om dagen och meditera femton minuter varje dag. Det jag satsar mest på här är att utöva yogan, men ska även inspireras av det vegetarisk recepten man får. Registrera er med så kan vi göra utmaningen tillsammans! Nu sa jag göra mitt första Yogapass tillsammans med mamma dessutom.


Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0